با منوی دیجیتالی لایو منو، دیگر نیازی به گارسون ندارید

تبلیغات

با منوی دیجیتالی لایو منو، دیگر نیازی به گارسون ندارید

حال با داشتن منوی دیجیتال لایو منو سفارش به صورت انلاین ثبت و سریع در صف پخت قرار میگیرد. منوی محصولات شما از هرجایی قابل دسترس است و امکان مشاهده و ثبت سفارش توسط مشتریان در بیرون از مجموعه‌ی شما و با استفاده از محدوده هایی که روی نقشه تعریف کرده اید، وجود دارد. بدین صورت دیگر نیاز نیست که مشتریان شما حتماً در مجموعه حضور داشته باشند تا ثبت سفارش کنند، بلکه از بیرون مجموعه و بدون نیاز به نصب هیچگونه اپلیکیشن می توانید سفارش خود را ثبت و پرداخت خود را آنلاین انجام دهند

کاربر پس از مشاهده و انتخاب محصولات خود، به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و حتی می تواند پرداخت خود را به صورت آنلاین و با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی انجام دهد. پس از ثبت سفارش یک آلارم و نوتیفیکیشن در پنل مدیریت منو دیجیتال جهت اعلام سفارش برای شما ارسال می گردد. بدین طریق علاوه بر حذف مشکلات و اشتباهاتی که در هنگام دریافت سفارش چه از طرف سالن دار و چه از طرف کاربر ایجاد می گردد، همچنین امکان حذف سالن دار جهت دریافت و ثبت سفارش نیز امکان پذیر خواهد بود. که این مورد نیز باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های هر مجموعه می گردد.

(همیشه این موضوع برای مشتریان آزار دهنده بوده که یک نفر بالای سر میز آن ها منتظر دریافت سفارش است. و علاوه بر این موضوع، گاهاً اشتباه در ثبت سفارش توسط سالن دار یا توسط مشتری ایجاد می گردد که در این روش علاوه بر حذف سالن دار، بدلیل اینکه کاربر سفارش خود را ثبت می کند امکان بوجود آمدن اشتباه غیر ممکن خواهد بود.)

قابلیت تعریف زبان های مختلف به منو جهت مشاهده‌ و ثبت سفارش توریست ها نیز وجود دارد. پس دیگر نیازی به گارسون که چند زبان بلد باشد و بتواند با توریست ها ارتباط برقرار کند و ثبت سفارش انجام دهد نیست از طرفی دیگر نیاز نیست وقت خود را صرف کنیم تا گارسونی با ویژگی هایی مثل تسلط کامل بر روی زبان و کسی که دارای فن بیان قوی باشد.

از طرفی منوی دیجیتال لایو منو چندزبانه طراحی شده است و یا میتوان با گزینه های که در ان قرار داده شده به زبان مورد نظر تبدیل کرد و برای رستوران هایی که مشتری توریست دارد این لایو منو منوی کاملی باشد و سبب رونق گرفتن رستوران و کافه شما بشود.




مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.